Ads

Dua Entry Dalam Satu Entry?

semalam aku lupa nak update blog.. malas pun ada sikit-sikit..

aku nak ucapkan terima kasih kat korang yang dah exchange link dengan blog ni.. dan aku harap lebih ramai lagi yang akan exchange link dengan aku.. yang untung korang jugak kan sebab terpampang muka korang dalam blog aku ni.. hehe



ini adalah contoh gambar blogger-blogger yang dah buat satu entry ringkas dalam blog dorang.. korang nak berada dalam list? KLIK SINI atau SINI


--------------------------


ok, kali ni pasal mini contest yang aku buat dulu.. kesian contestant menunggu sape la pemenang yang aku akan pilih..




sabar ye.. aku akan umumkan dalam masa terdekat ni.. dan aku dah janji pemenang akan dapat header free dari aku, aku yang tolong design header tersebut..

nak tengok contestant pergi KAT SINI

kalau korang rajen, tolong la aku pilih pemenang mini contest ni.. :)

2 comments:

  1. haha orang laen semue letak picture sendri miadiera je guna header:D

    ReplyDelete
  2. adehh,, tataw pon contest ni...wuu

    ReplyDelete

Ads

Followers