Ads

Kesinambungan Mini Contest



kesinambungan? betul ke perkataan tu? tak kesah la.. janji aku memenuhi janji.. haa, ayat pening lagi tu..

korang ingat tak aku pernah anjurkan satu mini contest.. contest tu berlangsung sekejap je, tak lama.. tapi pengumuman pemenang masih belum dijalankan.. lama kan?

kat sini aku belum lagi nak umumkan pemenang, tapi aku nak tanya pendapat korang tentang contestant.. korang boleh tengok hasil kerja dorang kat sini atau kat sini

aku akan cuba umumkan pemenang dengan kadar yang segera.. tak baik kalo simpan lame-lame ni, kang ada yang marah kat aku pulak..

pemenang aku janji nak buatkan header free dan akan ada satu hadiah misteri.. hadiah misteri ni yang susah nak fikir.. takpe, tunggu je la..

1 comment:

  1. HAHAHA ckp psl ni terus teringat, eh blogshop eyka tu nk kena bayar brape muez?

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers