Ads

Tutorial Twitter Status Kat Header FULL

bagi sape-sape yang belom masuk blog aku semalam (12 FEB 2011), kat sini aku nak ajar cara nak buat twitter status korang muncul kat header..

ini contoh header yang aku dah buat:


aku dah bahagikan entry tutorial ni kepada beberapa bahagian.. supaya korang senang nak ikot.. kalo rasa-rasa cara aku ni susah, korang boleh cuba tengok tutorial dari blog lain.. blog lain pun ada buat gak..

[Part 1]
[Part 2]
[Part 3]

Tutorial dari blog lain:
[annenyss.blogspot]
[wanhazel.blogspot]
[margoutomo.net]

9 comments:

  1. baru nak buat tapi lupa lak takde twitter. haha ;p

    ReplyDelete
  2. saya dah buat :)
    tutor terbaik..
    senang nak faham ...
    thankz yea :)

    ReplyDelete
  3. dah try and berjaya. thanks =)

    ReplyDelete
  4. tutorial berguna.. terima kasih kongsi..

    ReplyDelete
  5. x dapat laa bro tolong tgok bro apa masalah

    http://apit555.blogspot.com/

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers