Ads

Terima Kasih Daun Keladi

kejadian ni berlaku semalam.. dan takde ape aku nak cerita sangat sebab entry kali ni berunsur personal..

ok, jarang aku tulis entry berunsur personal ni.. sekali sekala ape salahnye.. kate orang la "sekali sekala" tuh..


aku memang tak pandai bergambar depan kamera


ok, mamat burok kat sebelah kanan tu adalah diri aku sendiri.. sebab ape burok? sebab aku dah potong rambut dan aku taknak tunjuk kat korang buat masa ni [rujuk entry ini]

4 comments:

  1. RUPA BURUK TAKPE JANJI AWEK COMEL.. HAHA.. KO TAK BURUK PON BRO..

    ReplyDelete
  2. mane ade buruk pun la.. haihhh..

    ReplyDelete
  3. TAkpe rupa buruk tapi dalam hati ada taman.. HAHAHA..

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers