Ads

Aku Kembali. Mungkin Dengan Nafas Baru

nafas baru la sangat, nafas busuk ada la. aku rasa macam dah lama sangat aku tak update blog ni. dah bersarang sangat.

bukak je dashboard, bersepah dengan pending comments dari pembaca. entry yang lama berzaman pun ade gak yang sudi baca dan tinggalkan comment. tengkiu-tengkiu.

sejak dah bekerja ni, masa nak mengadap laptop dah jadi semakin singkat. ada masa free pun dihabiskan dengan berehat je. abes kuat pun aku online guna smartphone je, memang tak la kalau nak update blog kan.


ini cuma entry warm up sebelum aku buat entry-entry lain. lepas ni aku mungkin akan update pasal Galaxy Note II dan Galaxy S IV clone untuk dijual. sesiapa yang berminat boleh follow up blog aku. harga serendah RM580 sehingga RM700.

aku nak update pasal phone clone tu sebab ramai sangat yang mesej aku tanya pasal ni. aku tak sempat nak reply sebab terlalu busy dan kadang-kadang terlupa terus nak reply.

lepas ni aku akan update sikit pasal mende alah tu sebab ada penambahan model dan version baru.

*perlu ke aku tukar header blog?

1 comment:

  1. Salam...
    Done brblogwalking...
    Done Follow...
    http://whyvenusmarscollide.blogspot.com/

    ReplyDelete

Ads

Followers