Ads

Kali Pertama Raya Sedondon

kita masih lagi di dalam bulan syawal, jadi tak salah kalau aku nak share sedikit gambar-gambar raya aku tahun ni. orang lain galak upload gambar raya takkan aku takleh. ye dok?


tahun ni merupakan tahun pertama keluarga aku pakai baju raya sedondon. sebelum ni tak menjadi budaya dalam family aku pun pakai baju sedondon ni.

bila dah sedondon ni gambar pulak tak banyak. mungkin ramai sepupu aku yang takde, masing-masing beraya kat tempat lain.

semua gambar adalah ehsan dari camera adik aku, Nisa Kay.

3 comments:

  1. alaaa tahun depan kita hijau pulok!! haha
    tahun depan pastikan gambar banyakkkkk!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Raya tahun Ni ramai family bertemakan Biru . Btw , bestnyaaaa dot duit rayaaa ..Salam Aidilfitri .

    ReplyDelete

Ads

Followers