Ads

Segmen Gulai Tempoyak?

sebenarnya dah lama aku tak update pasal segmen yang aku pernah buat dulu. lagipun aku tak bagitau pulak bila segmen ni tamat tarikh. tapi takpe la, aku rasa ada bagus jugak aku teruskan segmen ni.

pada Isnin, Rabu dan Jumaat aku akan promote beberapa blog yang dah join segmen aku ni. kat bawah ni merupakan antara blogger yang dah join segmen aku dulu tu. jangan lupa singgah ke blog dorang:



sape-sape yang nak jadi macam dorang ni, sila la buat seperti mana yang dorang dah buat.

5 comments:

  1. wah..nk usha r jap..

    ReplyDelete
  2. haah dulu nory penah join jgakk....

    bile nk buat segmen lagi?

    hehehe

    ReplyDelete
  3. tq sambung balik segmen ni...hehehe akk suka..

    ReplyDelete
  4. whoaaa... saya tak reti nak main segmen2 ni... huhu

    ReplyDelete

Ads

Followers