Ads

Peringatan Untuk Pemenang Giveaway

dulu aku ada buat giveaway sulung aku. sekarang ni aku dah pun umumkan pemenang-pemenang tapi hanya beberapa pemenang je yang lapor diri kat aku.

untuk entry ni aku nak buat peringatan terakhir. aku bagi tempoh sampai 13 Dec 2012 (Khamis) ni je. lepas tu kalau korang yang menang tu tak laporkan diri, aku terpaksa pilih pemenang lain. ramai lagi yang nak hadiah-hadiah tu. ye dok?

cara nak lapor diri, korang hanya perlu hantarkan details ke email aku (guitarheero@gmail.com). sertakan nama penuh, alamat rumah, phone number, url blog dan nombor giveaway korang. itu untuk pemenang pertama dan kedua wanita serta pemenang pertama dan kedua lelaki.

untuk pemenang saguhati (topup), korang hanya perlu hantar phone number, url blog dan nombor giveaway korang.

email: guitarheero@gmail.com

2 comments:

  1. Pemenang yg tanak tu post kt kte aje la...huhuhu.....

    ReplyDelete
  2. klu org yg xmng nk claim bleh...??
    hahaha

    byk cantik aku kn.. ;p

    ReplyDelete

Ads

Followers