Ads

First Giveaway: Nak Extend Tarikh Penyertaan?

sila baca dengan teliti

bagi yang dah join giveaway pertama aku, aku mintak maaf sebab lambat umumkan pemenang dan lambat publish senarai peserta. aku memang busy sikit kebelakangan ni. lagipun aku dah bagitau awal-awal kan?
[rujuk di sini]

atas cadangan dari salah seorang sponsor aku dan beberapa blogger lain, aku akan lanjutkan tempoh untuk menyertai giveaway pertama aku ni. tapi tak lama la. dalam dua hari ok?


bermula hari ni, tarikh tamat giveaway aku akan dilanjutkan sehingga 4 December 2012 jam 6.30pm. lepas pukul 6.31 pm aku dah tak terima penyertaan.

bagi sesiapa yang baru nak join, sila baca DI SINI dan tinggalkan link entry korang hanya di entry tersebut. kalau korang tinggalkan link di entry aku yang lain, aku takkan terima.

No comments:

Post a Comment

Ads

Followers