Ads

Harga Kereta Proton Baru

nak beli kereta Proton baru?


entry ni ditulis atas permintaan kawan aku sendiri. nak diringkaskan, bagi sape-sape yang nak beli kereta Proton yang baru, boleh la korang singgah ke blog kawan aku ni [KLIK DI SINI].

kat situ korang boleh tengok senarai harga kereta-kereta Proton yang terbaru. kalau tak silap ada diskaun dan promosi, so untuk tahu lebih lanjut korang gi je usya dulu kat situ.

--------------------------------------

kalau teringin nak tanya pasal harga kereta Proton ni, korang boleh contact Aiman (017-2926589). kat bawah ni alamat lengkap:

Crystal Showroom Sales Branch (HQ)
Centre Of Excellance Complex
KM 33.8 Westbound Shah Alam Expressway
47600 Subang Jaya. Selangor

--------------------------------------

ini je yang aku reti tulis. pasal kereta-kereta ni aku tak reti sangat. belum ada niat lagi nak beli kereta apa apetah lagi dengan urusannya. so korang gi la contact si Aiman tu.

1 comment:

  1. sy gi kenduri kt jerantut..awk temerloh kat mane??sy skul teknik sanggang dulu..hehe

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers