Ads

First Giveaway: Peringatan

peringatan untuk kesemua blogger yang join giveaway pertama aku buat ni, kalau boleh jangan spam link entry korang kat ruangan comment. takut nanti aku tersilap masukkan link korang.

takde kaitan: feveret aku ni

lagi satu kalau boleh korang buang la verification word kat ruangan comment korang supaya aku dan blogger lain senang nak tinggalkan comment.

last sekali, aku akan announce pemenang melalui blog ni jugak. so sape yang tak follow blog aku ni kemungkinan susah nak alert dengan announcement yang aku buat. lepas umumkan pemenang, dalam masa 5 hari tak lapor diri, aku terpaksa pilih pemenang lain.

senarai peserta aku akan update kemudian sebab nak verify sorang-sorang. 1 December 2012 aku akan publish senarai peserta yang join giveaway aku ni.

3 comments:

  1. fevret awk tu sama dgn kita..yummy~!!

    ReplyDelete
  2. Ingatt kan nak review gula gula tuh. semangat bukak. hehe

    ReplyDelete
  3. nak join la pulak,, hehe,,, tunggukan entry ku ye :)

    ReplyDelete

Ads

Followers