Ads

Facebook Page Like Pop-out Yang Annoying

aku sebenarnye tension dengan blog atau website yang ada kuar macam pop out untuk suruh orang like page facebook dia. sangat tension bila timer yang dia tetapkan terlalu lama.

nak suruh aku tunggu 2000 saat? memang tak la

aku ni memang tak suka like page facebook yang bukan-bukan. aku akan like bila aku betul-betul LIKE la. sama jugak macam follow blog.

so macam mana nak teruskan baca isi kandungan blog orang tu tanpa perlu tunggu atau like page facebook dia?

--------------------------------

cara aku senang je. bagi sape-sape yang pakai blogger (blogspot), kebanyakkannya boleh di-view dengan blogger dynamic views. caranya?

korang hanya perlu tambah "/view" di belakang url satu-satu blog tu. kat bawah ni aku tunjuk contoh:


--------------------------------

lepas tu korang bebas nak baca dengan view apa sekali pun. aku suka view snapshot, sebab aku ni jenis malas nak baca entry panjang-panjang. tengok gambar je la.

aku punya

8 comments:

  1. thanks! kekadang memang menyirap jek tengok benda alah ni muncul

    ReplyDelete
  2. seriously thnx share pasal nih...aku pon hangin je bile bukak2 blog ade pop out macam tuh..pastuh kene tunggu lame..ntah ape2.

    ReplyDelete
  3. pergh 2208 saat this is not sparta this is madness...O_O

    ReplyDelete
  4. wah tak sangka!!! hahaha
    trimas mmg annoying pun... ade tu siap nk kne like bru boleh... mmg tak laaaa....

    ReplyDelete
  5. sangat2 annoying!! kalau muja senang je,, kupangkah terus,, :)

    ReplyDelete
  6. betol3.. sangat mengeramkannn ..grrrr ~ btw mmg agak susah nak suruh lelaki baca belog if takde gambar -,- ..

    ReplyDelete
  7. bnde tu serabut..kdg2 smpai tertekan ad mrepek..sabau je la..hehhee~

    ReplyDelete
  8. memang skt hati dgn fb popup ni. wasting time lah

    ReplyDelete

Ads

Followers