Ads

ChurpChurp Yang Tersadai

semua dah sedia maklum churpchurp ni mende ape kan? mungkin blogger-blogger baru masih ada yang blur pasal mende ni.

sebenarnya aku nak cerita pasal earnings churpchurp aku yang dah lama tersadai. dah berbulan-bulan banyak tu je earnings yang aku dapat. sebabnya aku memang dah lama tak usik churpchurp.

dah macam tukun, tak gerak-gerak

aku sekarang ni pun lebih tertumpu pada Says.my sebab dorang lagi laju masukkan duit kita. so target aku sekarang nak lepaskan churpchurp aku ni kepada RM100+ dan lepas tu aku cash out terus. agak-agak boleh tak?

boleh je kalau korang yang tolong aku. hehe.. lepas cash out mungkin aku dah malas nak usik churpchurp ni. nanti kalau aku letak iklan-iklan churpchurp agak-agak korang sudi tak nak klik?

*kalau korang nak aku klik iklan-iklan korang pun takde hal, internet aku laju. haha


9 comments:

  1. fuyoo... gud job bro...:)


    btw, thnx bro...stylo la slide tuh....ehehehe

    ReplyDelete
  2. same la ..aku pun dah beralih ke says. churp - churp macam dah tinggal kenangan hahaha

    ReplyDelete
  3. Ko nak dapat banyak tak?? aku ada cara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wuishhhh.. ade ke? meh la ajar aku.. haha

      Delete
    2. Boleh. Benda ni kena buat kat Fesbuk. hang add FB aku lu kat sini https://www.facebook.com/wanqhairiz

      Delete
  4. hahaha xfaham..
    Tp all the best for you..
    nty ade duet lebih belanja kami makan ;D

    ReplyDelete
  5. dah lama tak main churpchurp sejak layan neobux. Jom main neobux lak sebab lagi senang dan lagi masyuk dari churpchurp dan says...saya dah dapat lebih dari RM2100 sejak 8 bulan lepas..

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah ada juga rezeki.. churp2 saya dari dlu smpai la ni 40sen je...heheheee...(ayusham)

    ReplyDelete

Ads

Followers