Ads

Sultan Di Dalam Rumah


Chomot memang suka buat hal. orang dah sediakan tempat tidur dia, boleh pulak dia keluarkan wayar-wayar kat dalam bakul kecik tu untuk dijadikan tempat beristirehat dia sendiri.

*kat Anugerah Cafe, Bandar Baru Bangi ada dalam dua ekor anak kucing terbiar yang comel giler. bulu lebat, mungkin kacukkan kucing mahal dan kucing biasa. bercadang nak rembat anak kucing tu dengan kawan aku.

9 comments:

  1. Walaupun sultan di dalam rumah. Tapi kita cukup terhibur dgn gelagatnya kan.Hehe... Rumah saya pun ada kucing, 8 ekor ;)

    ReplyDelete
  2. tp ada gk org yang takut kucing dan berharap nanti kat rumah bakal mak mentua dia tak bela kucing heeee

    ReplyDelete
  3. owh ni chomot yang dimaksudkan tu ea,,haha

    ReplyDelete
  4. hai! comelnya kucing!!
    *melompat terkinja2* <<---sebenarnya bukan peminat kucing pun saja exaggerate sebab blogwalking. muahahaha~

    ReplyDelete
  5. dkt kolej kt seksyen 4 tambahan bangi pn ade kucing comel, manja plak tu.sume bnde die mkn. hoho

    comel chomot.

    ReplyDelete
  6. hye comot!! awk sgt cute!! mehh hug sikit

    ReplyDelete
  7. done follow awak..hit me back..:)

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers