Ads

Kamen Rider Feveret

Kadang-kadang ade minat yang dari kecik susah nak tinggal sampai la dah dewasa ni. aku pulak susah nak tinggalkan minat aku terhadap Kamen Rider. kedengaran agak kebudak-budakan, tapi peduli ape aku kan. haha

aku nak gak kongsi dengan beberapa Kamen Rider feveret aku sepanjang siri Kamen Rider ni berlangsung. susunan mengikut dari yang paling feveret.

Kamen Rider Kaixa
Kamen Rider Kick Hopper
Kamen Rider Gatack
Kamen Rider Black
Kamen Rider Black RX
Kamen Rider TheBee
Kamen Rider Garren
Kamen Rider Kabuto
Kamen Rider Faiz/555
Kamen Rider Eternal

kebanyakan Kamen Rider yang aku minat berdasarkan design dan kebanyakkannya bukan la watak utama untuk satu-satu siri Kamen Rider tu, tapi watak hero kedua.

*abaikan entry ni kalau nak kata aku tak matang. :)

5 comments:

  1. aku x pernah tgok kamen rider ni... tapi member aku suka cter kt aku pasal kamen rider...satu bnde pon aku x paham...huhuhu

    ReplyDelete
  2. huhuhuhu skang layan lagi ke cerita mcm ni?tunggu kamen rider dtg mlm nihaahaah

    ReplyDelete
  3. comel gile minat benda alah mcm ni. kekeke

    ReplyDelete
  4. kamen rider ke? mcm suria perkasa hitammm je..teringat zaman kocik2 dolu..hehe

    ReplyDelete
  5. @AkmaFaizal
    Kamen Rider Black tu la Suria Baja Hitam.. hehe

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers