Ads

Serangga Pilihan

baru-baru ni aku dikenalkan dengan satu lagu dan video. lagu ni bercerita pasal serangga pilihan dan anda hanya diberi masa dua minit!

kenapa dua minit? tengok dulu video ni dengan khusyuk:


lagu ni dah buat aku dan kawan-kawan aku berjiwa kacau. tak jumpa kaitan gambar dengan lagu apetah lagi lirik lagu ni.

lawak nak mampos, walaupun kadang-kadang rasa annoying tapi buat aku nak dengar berulang kali. hahahahha

1 comment:

  1. takde motif pun lagu nie..
    sape sape pun buley buat..

    cuba buat tajuk "hantu pilihan" :D

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers