Ads

Kucing Comot

dah sebulan lebih aku tinggalkan rumah dan dah sebulan lebih jugak aku tinggalkan kucing aku ni kat rumah.


ok, ni kucing biasa je aku rase. takde dari jenis baka siam ataupun parsi. tapi kalau pegang dan jumpe secara live, serius memang comel.

sebenarnye kucing ni takde nama pun. aku pun malas nak pikir nama kucing ni. tapi tiba-tiba mak aku panggil kucing ni dengan nama Comot.

yang peliknye, hanya mak aku je yang boleh panggil si Comot ni. kalau orang lain panggil kucing ni dengan nama Comot, kucing ni takkan menoleh pun.

kucing ni pun baik je, tak nakal. suka tidur atas orang lebih-lebih kat ayah aku.

10 comments:

  1. fuyoo... ada iras2 batman la...eh!!

    ReplyDelete
  2. comelnyeee even kucing kampung.. fiza teringin sgt nak bela kucing tapi mak tak kasi.. sobb sobb.. T__T

    ReplyDelete
  3. kucing kampung adalah kucing yg paling senang utk dijaga..haha.kan..kan..

    ReplyDelete
  4. comot dah baik. kaki dia x hencot2 dahh :')

    ReplyDelete
  5. eh eh.. muka korang dah nk same lah.. hihi xD comot yang comel gituu ^^

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers