Ads

Bila Dah Bosan Melampau

bila bosan melampau macam-macam orang buat. ada yang keluar rumah, itu bagus. yang tak bagus bila terperap di dalam rumah je mengabehkan boras.

biasanya yang duduk terperap kat rumah bila cuti ni mesti ade sebab kan.. mungkin sebab takde sape yang nak diajak keluar atau mungkin sebab tengah takde duit.

cara aku, download muvi banyak-banyak pastu tengok sampai lebam. tapi kadang-kadang layan muvi semata-mata boleh naik muak pulak. cara terakhir, aku akan bukak website 9gag.com.

website 9gag ni aku jadikan pilihan terakhir sebab aku nak beri laluan segala content yang ada dalam website tu updated. baru best kalau tengok mende baru kan?

biasanya aku lebih suka post yang bersifat sarcastic, iaitu perlian. lagi best kalau ade yang post pasal perli budak-budak hipster dan budak-budak yang belum abes sekolah tapi berlagak macam orang dewasa.


kalau dulu website 9gag ni penuh dengan mende-mende lawak. tapi sekarang sejak muncul golongan yang baru dan lebih muda, website ni lama kelamaan jadi makin bosan. makin banyak posting yang tah pape.

selain dari tidur apa lagi yang boleh kita buat kalau bosan sangat ek? korang buat ape pulak kalau cuti ni?

5 comments:

  1. awk tertinggl satu lagi ni..skype huhuhu..kalo bosan suke skype

    ReplyDelete
  2. awk tertinggl satu lagi ni..skype huhuhu..kalo bosan suke skype

    ReplyDelete
  3. selalunya selain tidur aku akan buat benda orang lain jarang dan tak akan buat melainkan blogger iaitu .......

    blogwalking :D

    ReplyDelete
  4. selain daripada tido if boring..hurmm..kalau fiza mmg tido je la ikhtiar terakhir..hehehe :D

    ReplyDelete

Ads

Followers