Ads

Superman Tanpa Seluar Dalam

mungkin ramai yang dah tau citer Batman Begins, The Dark Knight dan yang terbaru The Dark Knight Rises adalah arahan dari Christopher Nolan..

Christopher Nolan ni boleh dikira gempak jugak la buat filem.. antara filem dia yang aku paling suka ialah trilogy Batman, Inception, The Prestige dan Memento.. haa, tau tak nanti dia akan keluarkan filem Superman pulak? tau?

-------------------------------------------

tajuk filem tu Man Of Steel, takde perkataan Superman rasenye.. yela, tengok la filem Batman yang dia buat, mane ade perkataan Batman (kecuali Batman Begins)..

yang mungkin mengejutkan, Superman baru ni nampak gayanye macam dah tak pakai spender (seluar dalam) kat luar.. biar betul?


tengok tu, dah tak pakai spender kat luar.. memang lebih senonoh, tapi dah hilang identiti Superman yang kinal kenal sejak zaman berzaman.. agak-agak boleh diterima ke Superman macam ni? bagi aku ok je, taktau la peminat-peminat Superman yang lain kan..

sape pelakon ni? ok, nama dia Henry Cavill.. orang British ni.. Christopher Nolan memang suka amek pelakon-pelakon dari tempat asal dia, UK..

Henry Cavill

yang ni official

Superman ni dah ada sejak tahun 1938, mak bapak kita belum lahir pun lagi masa tu.. macam mana agaknya penerimaan Superman baru tanpa seluar dalam kat luar ni?

kemunculan pertama Superman

*aku bukan minat sangat pun Superman ni, sebab tu tak kisah dia pakai spender ke tak

7 comments:

  1. not in my feveret list superhero tp layan aje bila kuar panggung

    ReplyDelete
  2. ooo yeah ! my peberet superhero... nampak sexy tanpa sua dalam.. hahaha..

    bro, jom jd sahabat saya memandangkan saya adalah blogger baru lg ni.. hehe :)

    ReplyDelete
  3. erk pakai spender lagi ok kot!

    ReplyDelete
  4. owh, superman tak pakai suar kecik.. ish,ish malu nengoknye ;)

    ReplyDelete
  5. ala,mesti dia menang punya sampai ending.. pakai ke tak sama je. haha

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers