Ads

Ikan Patin

kini aku kembali ke Bandar Ikan Patin atau sekarang dorang panggil Titik Tengah Semenanjung.. aku malas nak bagitau Bandar Ikan Patin tu kat mane, ade google carik sendiri.

kat sini la tempat aku lahir dan dibesarkan.. sebenarnye aku nak bagitau yang aku dah ade kat umah, balik sempena nak puasa nanti.. first day puasa kene la dengan family kan..

aku nak tulis pendek je ni.. nah, tengok dulu ikan-ikan patin bagi sesiapa yang tak kenal macam mana rupa ikan patin ni..

image credit to najwafieqa.blogspot.com

3 comments:

  1. Sedap!!!^___^
    ikan keli pun sedap juga.
    br lepas mkn ikan keli tgah hari tadi...^___^
    Selamat berpuasa yaa...=)

    ReplyDelete
  2. uit..mcm kenal je ikan patin tu.. ;p

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers