Ads

Happy Birthday Mohd Aminullah

masih segar dalam ingatan aku, masa tu kalau tak silap umur aku dalam 3-4 tahun.. biasa la budak kecik, memang takleh duduk diam.. masa tu mak aku nak mengemas rumah dan cara dia nak diamkan aku dengan menyuruh aku menonton video kat tv..

masa tu masih lagi guna video tape, VCR.. rase-rase budak sekarang kenal tak ape itu VCR?

bukan pasal VCR yang aku nak cerita, tapi pasal video yang mak aku suruh tengok sebab aku ni takleh nak duduk diam..

biasanye mak bapak akan bukak video kartun tapi lain pulak dengan mak ayah aku, dorang bagi aku tengok video kat bawah ni:


dan aku pun taktau macam mana aku boleh ralik dan duduk diam tengok video ni.. hmm patut la aku minat muzik rock, dari kecik ayah aku dah dedahkan aku dengan muzik genre rock ni..

selamat hari jadi yang ke 53 kapada ayah aku.. kalau ayah kepada kawan-kawan aku yang baya-baya ni, kebanyakan dorang tak macam ayah aku.. ayah aku rocker kot! hehe

1 comment:

  1. hepi belated bday uncle aminullah =)


    p/s;pergh,,rock kapak..haha..zaman awie mude ronggeng2 dulu :P

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers