Ads

Adik Beradik Blogger

sebenarnye dah takde idea sangat nak update pasal ape, so aku buat la satu entry yang tak berapa nak ringkas pasal adik-adik aku.. bukan nak cerita pasal adik-adik aku tu, tapi nak bagitau yang adik-adik aku juga seorang blogger.. aku baru tau ni..

ade tiga adik aku yang buat blog, sorang aku dah tau lama yang dia ade blog.. yang lain tu aku baru jugak la tau..



yang blog Iyeen aku tak dapat nak bukak, dah buat private la tuh.. takpe, dia kecik lagi.. sekolah pun belum habis lagi.. bagi blogger-blogger yang masih di bangku sekolah tu, teruskan ber-blogging.. lama-lama nanti korang akan tau mana yang terbaik untuk diletakkan di dalam blog korang..

kalo boleh terima la kritikan orang lain dengan positif, jangan nak melenting kalau ade orang yang komplen macam-macam kat blog korang.. kalau ramai yang komplen tu, maknanya blog kita belum cukup bagus.. bukan nak bagi perfect tanpa sebarang kesilapan, tapi dari hari ke hari kita boleh improve dan perbaiki apa yang silap kita buat...

*ketiga-tiga adik aku kat atas ni merupakan adik-adik kandung aku, satu mak satu ayah.. tak main la angkat-angkat ni kan.. geli aku.. haha

8 comments:

  1. ni haa print screen blog iyin

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=316473565042538&set=a.311657308857497.71564.229732683716627&type=3

    ReplyDelete
  2. blog adik bradik yg sngat hebat:)

    ReplyDelete
  3. nisa kay adik ko??? wah... xtaw plak...huhuhu

    ReplyDelete
  4. :)awesome, adik beradik blogger :)

    ReplyDelete
  5. akan datang, korang buat satu blog, khusus untuk adik-bradik korang..

    kirenye, satu blog, ramai author lah.. hehehe

    name blog, taruk name parents korang.dengan parents korang pun boleh la blogging skali.. muahahha

    ReplyDelete
  6. oh ni ke abangnya Nisa Kay..

    ReplyDelete
  7. Hai. Saye pun org temerloh jugak!!
    Nisa kay tu mcm pernah jumpelah!!

    ReplyDelete

Ads

Followers