Ads

Anak Kucing Comel

aaahhh.. kucing, sape yang tak suka kucing kan.. ramai yang suka tapi tak semua.. ade yang jenis suka tengok kucing tapi takut nak pegang kucing.. tah fobia ape sampai takut dekat dengan kucing macam nampak rimau..

jiran aku yakni antara kawan baik aku jumpe seekor anak kucing yang comel giler tak hengat.. warna putih kelabu, bulu gebu macam kapas, kaki pendek.. cukup la tu

anak kucing ni memang jinak dengan tuan dia.. jenis paham bahase gak la, tak nakal sangat.. ye la, kecik lagi..



6 comments:

  1. Wah..
    Comel sangat...>_<
    dah la bulu ekornya tebal...
    pjg pula tu...
    kalau dah besar nanti tentu comel juga....^^

    ReplyDelete
  2. alolo... comelnyer.. saya suka kucing tapi allergic ngan bulu-bulu kucing tu.. :)

    ReplyDelete
  3. comel! tpi nak takut dgn kucing.bukan takut.ala acane ek?bila kucing datang dekat,mesti lari.

    ReplyDelete
  4. EEEEEEEEEEEE...mmg anak nyau yg comel ar. dahlah aku ni giler nyau! siap panjat tenguk lg dia. gerammmm sey aku tgk. hehehe

    ReplyDelete
  5. Comel nya .. i nak jenis mcm ni la kaki pendek . hee

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers