Ads

Perihal Buffered Earnings Nuffnang

dah lama aku perhatikan, ramai yang suka sorokkan jumlah earnings nuffnang masing-masing kalau buat satu entry tentang nuffnang.. perlu ke sorok?


itu aku taktau la perlu ke tak.. bagi aku semua tu atas individu nak sorok ke tak.. kalau aku la, aku tak sorok pun.. biar la orang nampak bape hinggit yang kita dapat walaupun seposen je ade dalam tu..


ada sebab kenapa aku suka tunjuk.. sebab paling utama ialah dengan menunjukkan jumlah earnings korang kat nuffnang tu, secara tak langsung akan menaikkan semangat blogger-blogger lain untuk terus memajukan blog-blog dorang.. paham?


contoh macam aku la.. aku bukak satu blog ni, dia ada buat satu entry tentang nuffnang.. dia siap tunjuk yang dia boleh dapat lebih dari RM1k dengan hanya merapu di dalam blog.. aku pun ape lagi, terbakar la sikit-sikit.. haha


kat bawah ni ada la sikit buffered earnings yang aku dapat buat masa ni.. camne nak dapat buffered earnings? aku pun taktau.. banyak sangat teori-teori yang blogger lain buat tapi semua tu aku kurang percaya (bukan tak percaya langsung).. yang penting, semua tu rezeki masing-masing..



11 comments:

  1. buffered earnings at blog aku semua dah larik. wuwu. :(

    ReplyDelete
  2. nuffnang dye byk ag dr kite, kite sikit je .. huhukk.

    ReplyDelete
  3. nila BE sentiasa berubah2. paling best bila BE cecah ratus2..

    ReplyDelete
  4. Dulu pernah dpt. Tapi skrg dah lama tak ada..

    ReplyDelete
  5. tak pernah dapat be. huhu.

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah..rezeki meuz..:)

    p/s :: la...knp xrakam..huhu..baru nk dengar..:)

    ReplyDelete
  7. Be akak kali ni yg ok..dapat lee 20 hengget lebih..masih bjalan lg..so kalau campur semua dah 51 hengget la earning nuffng akak..gembira ooii mcm dapat ribu riban jer

    ReplyDelete
  8. tak thu ape mnde =,=" tak prnah bwak msok eklan coki2 dlm blog.. (churp2,nuffnag,etc..etc)

    ReplyDelete
  9. series..mmg x phm lngsung tntg nuffnang..

    ReplyDelete
  10. hihi sy pon akn sorok kos skit.mlu r.

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers