Ads

Cerita Lama: Malaysia vs Bahrain

satu Malaysia tahu yang pasukan Harimau Muda kalah dengan pasukan Bahrain.. aku pun taktau nak cakap apa.. bengang pun ada gak sebab kita dah leading 2 gol kot.. nak buat macam mana, mende dah jadi..


tengok pada gambar kat bawah ni, bukan la aku ni fanatik sangat dengan pasukan Harimau Malaya tapi hanya sekadar menyokong disebabkan aku ni juga rakyat Malaysia dan aku tidak ada kena mengena dengan Ultras Malaya..


gambar kat bawah ni diambil atas sebab-sebab sementara nak menunggu orang ramai keluar dari stadium, bukan aku nak bangga ke ape :



2 comments:

Ads

Followers

Google+ Followers