Ads

Gambar Sekolah Rendah

aku rasa ini gambar paling legend aku pernah ade.. kalo old school banyak, tapi ini yang paling legend.. banyak kenangan kat gambar ni, banyak peristiwa masa tu..

------------------------------------ 


Tahun 2 Kuning : Sekolah Kebangsaan Tanjong Lalang 1997


gambar masa aku darjah satu.. korang ade? mesti ramai yang ade dan aku antara blogger yang suka menggedik tunjuk gambar-gambar lama.. kononnye gambar mase kecik lebih comel, dah besar muka macam raksasa..


aku dah tulis dalam caption.. yee, dulu aku bersekolah di Sekolah Kebangsaan Tanjong Lalang, Temerloh.. memang aku tak pernah tukar sekolah dari darjah satu sampai la darjah enam.. power tak aku?


------------------------------------




aku tak pasti sama ada gambar ni diambil pada tahun yang sama atau tidak.. aku tengok muka lebih kurang sama je, anggap la gambar kat atas ni gambar masa aku darjah dua.. :)

4 comments:

  1. laa..kite same umo kew?hahha..ingatkan da tua.:P

    btw,comel giler..besar ada gaya2 raksasa x?hahah

    meh dtg rayer umah nnti..dok TJ je kan?

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers