Ads

Kusut Exponents Doblas

rase lame giler aku tak update blog ni.. dah bersarang agaknye.. banyak bala dan ujian yang aku tempuh sepanjang bulan ni.. dengan duit Yayasan Tenaga Nasional (YTN) tak masuk lagi, memang buat hidup aku susah.. lain la kalau aku ni anak orang kaya..


selasa malam baru-baru ni, wallet aku hilang lagi.. kali ni dah kali kedua, memang aku kene bayar RM200 untuk buat kad pengenalan baru.. dua-dua wallet aku hilang lepas aku main futsal.. bukan hilang mase aku main futsal, tapi hilang masa aku dah sampai uniten, nak turun dari kete..


yang aku risaukan, IC dan kad ATM aku.. sekarang nak makan memang susah, duit takde.. nak pinjam duit member tak berani lagi sebab duit loan aku belum masuk lagi.. kalau duit dah masuk, setel sume mende..


paling aku risau, orang yang jumpe wallet aku tu taknak pulangkan balik IC dengan kad ATM aku.. buatnye pak arab yang jumpe macam mane? buatnye nigga yang jumpe macam mana? kebanyakan muke dorang bukan boleh caye.. kalau orang kite, abes kuat pun amek duit dalam wallet je.. IC dengan kad ATM dorang akan pulang balik..


*susah nak jumpe foreigner atau orang kita yang baik sekarang ni

1 comment:

  1. banyak kan bersabar yer..ujian untuk awak..Insyaallah..ada hikmah di sebaliknya..

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers