Ads

Festival Ni Best Tak?

festival yang aku nak bagitau ni nama dia Bon Odori.. aku taktau la ape mende Bon Odori tu, tapi aku tau la festival ni asalnye dari Jepun.. kebetulan esok Bon Odori ade buat kat Malaysia, Shah Alam Matsushita Stadium.. kawan aku cakap best..




festival ni dah tiap-tiap tahun buat kat Malaysia, kata kawan aku la.. nampak tu, dah 35th.. masuk free, tu yang best sambil boleh usya awek-awek Jepun yang ori.. bukan amoi-amoi yang pakai kimono tau, tapi ori dari Jepun..!





Date: 16th July 2011 Saturday
Time: 5:00pm - 9:15pm
Venue: Panasonic Sports Complex (formerly Matsushita Centre) or
Shah Alam Matsushita Stadium, Selangor


korang boleh baca kat sini pasal Bon Odori 2011 ni.. [DSLR Fan Club]

3 comments:

  1. dekat mana eh? kalau dekat2 dengan shah alam ni boleh je pergi hehe

    ReplyDelete
  2. bon odori ni basically festival ap?
    cam syok jea..hehe

    ReplyDelete
  3. nice Bon Odori events ~ walking here with a smile.. have a nice day ~ =D

    Regards,
    http://www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary) ..

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers