Ads

Pertandingan Julingkan Mata Sampai Nampak Hasil

kali ni aku perlukan korang untuk menjulingkan mata untuk seketika.. bagi sape-sape yang dah tahu, senyap kejap.. bagi sesiapa yang mahir dalam juling-menjuling ni memang beruntung..


ok, untuk lihat hasil yang baik, sila julingkan mata korang seperti ni:




apa yang korang perlukan, sila perhatikan gambar kat bawah ni dengan mata yang juling..


klik untuk tumbesaran lagi sehat dan kuat


julingkan mata, satukan kedua-dua gambar sampai la korang nampak gambar ni berada di tengah-tengah dengan jelas.. mula-mula mungkin pening sikit.. dah lama nanti ok la..

try gambar ni pulak:






ok, dah try? bagitau aku apa yang korang dapat tengok.. kalau terrer sila jawab.. :)

7 comments:

  1. tak nampak mnde pon? pening paler ade la

    ReplyDelete
  2. gambar ke 2 tu mcm npk love je ;)

    ReplyDelete
  3. ada somthing mcm lightning :D

    ReplyDelete
  4. semua salah.. hehe

    julingkan mata.. sampai nmpk gmbr tu kat tgh2.. gmbr kat tgh2 tu jd leboh clear dari yg kiri kanan tu.. cuba slow2.. :)

    ReplyDelete
  5. xpandai julingkan mata..kena guna jari telunjuk kat tgh hidung..:(

    ReplyDelete
  6. aku dah dapat..yeayyy..!! :D

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers