Ads

Congratulation Barca

walaupun aku tak minat team Barcelona ni, aku tetap terpegun dengan keajaiban dorang.. nasib baik bukan AC Milan yang lawan Barca ni.. so tak kesah la kalau korang nak cakap Manchester United kene tapau.. :)




yang menang, Barcelona FC.. kat bawah ni aku nak tunjuk sikit team yang penah menang UEFA Champions League ni, mengikut turutan paling banyak menang..



Real Madrid

--------------------------------
AC Milan

--------------------------------
Liverpool FC

--------------------------------
Bayern Munich

--------------------------------
FC Barcelona

--------------------------------
Ajax

--------------------------------
Manchester United

--------------------------------
Inter Milan

--------------------------------
Benfica

--------------------------------
Juventus

--------------------------------
Nottingham Forest

--------------------------------
Porto

--------------------------------
Celtic

--------------------------------
Hamburg

--------------------------------
Steaua Bucureşti

--------------------------------
Marseille

--------------------------------
Feyenoord

--------------------------------
Aston Villa

--------------------------------
PSV

--------------------------------
Red Star

--------------------------------
Borussia Dortmund


--------------------------------


agak-agak nampak tak team mana yang tak pernah menang langsung Champions League ni? heh :)

1 comment:

  1. Man U main macam tak pernah main bola. haha. Apa pun Barca mmg kuat :D

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers