Ads

Kelepak Kelepak Kelepung Kelepung

betul ke bunyi kompang macam tu? heh

Jumaat (akad nikah) dan Sabtu (kenduri makan-makan) yang lepas seorang dari kawan aku telah pun berkahwin.. maknenye kawan aku kawen muda la.. kalau lelaki yang hampir sebaya dengan aku ni dah kawen, kira muda la lagi.. lain la kalau perempuan, umur 18 dah boleh kawen, xde sape nak bising kan..


27 May 2011


aku tunjuk sikit la gambar semasa majlis tu..



kalau terrer cari aku

bukan budak skema

cari awek


selamat pengantin baru kepada Khairul Anuar aka Nuek dan Madihah Zahra aka Maddy.. moga-moga berkekalan hingga ke akhir hayat.. macam ni la best, bercinta sejak dari bangku sekolah lagi.. aku? ingat nak cari blogger la senang.. kehkeh

*credit to Programmer Korup (Rex)

11 comments:

  1. wah mmg muda pun lah pngantin dia , ckap kt dia selamat pngantin baru eyh ^^

    ReplyDelete
  2. ahahha along ade hatiii nak kawen!

    ReplyDelete
  3. Laki kahwin muda emm interesting :D
    Meuz tak lama dah lah tu hehe.

    ReplyDelete
  4. salam ;)

    u bile lagi? tettt! :P

    ReplyDelete
  5. nunu dan maddy...happy for them..aku nampak ko, tp aku segan nak tegur...heee..

    ReplyDelete
  6. @cik 18
    laa.. ade dtg gak ke wedding tu? tegur je la..

    ReplyDelete
  7. datang sini n follow..follow back ya.. nice blog :)

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers