Ads

Muka Kiut, Hati Jambu

sape yang pergi Putrajaya malam tadi? aku tak ingat la nama tempat tu.. tapi yang tertulis kat jalan tu, Persint 3.. agaknya itu la nama jalan tu.. ok, malam tadi boleh tahan best la sebab aku dah jumpa kumpulan Jambu dari Maharaja Lawak.. paling best aku jumpe awek-awek cun kat situ.. :)


terasa rugi pulak tak pinjam DSLR kawan aku.. orang lain tampil dengan camera yang gedabak besar, tapi aku tampil dengan henset murah.. so, snap guna henset pun jadi la..










dapat gak jumpe Mila AF tapi tak sempat nak amek gambar sebab ramai sangat yang menggatal macam aku nak amek gambar.. takpe, janji Mila cute.. hehe

oh, awek yang main api ni boleh tahan cun gak.. :)

*umat manusia yang terlibat:

3 comments:

Ads

Followers

Google+ Followers