Ads

Zaman Dahulu Kala

beberapa hari lepas aku selongkar folder-folder lama dalam laptop aku ni.. memang best dan mengembalikan zaman aku nak membesar pada masa dahulu.. laptop aku pulak tak pernah tukar sejak dari tahun 2007..

perlu diingatkan bahawa gambar-gambar yang aku siarkan ni semuanya gambar lama, beberapa tahun lepas.. jadi, jangan la buat spekulasi yang tak best..


semua sekali ada 9 orang termasuk yang tukang amek gambar

tunggu bas

pompuan tu blogger yang agak feymes, sila teka

orang cakap, bukan saya cakap, itu Clark Kent :))

dari mata turon ke hati :))

haa, teka la sape kat tengah tu

Lembaga Peperiksaan


kebanyakannya aku dah jarang contact.. kalau yang gadis-gadis tu rasanye semua sudah berpunya.. harapan untuk korang (lelaki) mengorat dah tipis.. :))

7 comments:

  1. menggamit memori lame ea?? ngee =)

    ReplyDelete
  2. waa,mengimbau kenangan lalu..
    lappy sye pn sejak 2007..:)

    ReplyDelete
  3. sila terjah ye..gamba yg last skali.tq. :)

    http://auni2992.blogspot.com/2011/04/potret-pembaca-bertuah-ga-kak-yuyu.html#comments

    ReplyDelete
  4. retro sepanjang zaman .. eh eh tibe2 je hehe

    ReplyDelete
  5. sape yer...nampak macam fatin liyana jer

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers