Ads

Baik Punya Cilok Versi Omputih

bukan aku nak citer pasal filem Baik Punya Cilok yang dulu tu.. tapi aku nak citer pasal drama bersiri yang hampir serupa tapi lebih stylo dan berkualiti..




tengok pada gambar kat atas ni, mesti ramai dah tau aku nak citer pasal ape.. Leverage, konfem ramai yang tengok citer ni.. apa kaitan dengan Baik Punya Cilok? kaitannya, dia curik dari orang kaya yang jahat, corrupt, then bagi kat orang yang memerlukan.. tapi BPC tak bagi kat orang miskin pun..



------------------------------------


mula-mula aku tak minat sangat sebab aku ingatkan citer ni tipikal macam bersiri omputih.. rupanya aku salah.. yang best, citer ni kelakar dan ala-ala Robin Hood moden.. bukan pasal Leverage sangat aku nak citer.. tapi..




tapi pasal watak feveret aku dalam citer Leverage ni.. aku paling suka watak Parker yang dilakonkan oleh Beth Riesgraf.. kenapa feveret aku? sebab watak Parker tu tersangatlah comel.. geram pulak aku.. hahaha


------------------------------------




watak kedua feveret aku ialah Eliot.. dalam Leverage dia ni merupakan seorang kaki pukul.. watak lebih kurang macam Bob KP (Bob Kaki Pukul) yang dilakonkan oleh Awie.. dalam ganas-ganas dia ni tapi hati jambu, kiut.. hehe tak la.. watak Eliot ni macam romantik sikit, ayat manis punye..


------------------------------------



6 comments:

  1. blom pernah lg layan drama ni. kat AXN slalu tayang. tp ramai kata mmg best. slalunya drama2 camni 1st 2nd season je best. lps tu dah melalut. cam prison break

    ReplyDelete
  2. saya pun suka citer ni..tp dah jarang tengok..

    ReplyDelete
  3. my favourite tv series all time
    dah ade complete 3seasons
    ske gle tgk parket yg amt adorable

    ReplyDelete
  4. tak pernah tengok lagi citer ni. tapi tengok macam best jugak. :)

    ReplyDelete
  5. sape yang tak pernah tgk, baik tgk.. best wo0o0, tlg promote jap ;P not like others tv programme ;)

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers