Ads

Siapa Lebih Hebat?



sape yang tak kenal Cristiano Ronaldo dan Lionel Messi kan.. kebanyakan orang kenal je.. mak aku je la yang tak kenal sape Messi tu.. tanya nenek aku pun dia tak kenal.. dorang ni lebih dikenali oleh peminat-peminat sukan bolasepak.. kat Malaysia ni ramai yang minat bolasepak, maka ramai la yang kenal si Messi dan Ronaldo ni..


bagi aku dua-dua ada kelebihan dan kekurangan masing-masing.. mungkin sekarang ni ramai yang minat Lionel Messi, tapi dulu korang minat Ronaldo macam tu gak.. nak buat macam mana, Ronaldo ni kerekter dia macam orang yang 'bajet' best sikit.. mungkin sebab tu ramai dah kurang suka dia..


---------------------------------------





bagi aku dua-dua hebat.. tapi kalo nak tengok dari segi keseluruhan aku akan pilih Ronaldo tanpa melihat perangai yang menjengkelkan dia tu.. memang Ronaldo suka buat-buat jatuh untuk dapat free kick, memang Ronaldo nampak macam budak jahat, tapi kualiti yang kita perlu tengok..


Messi, memang power giler.. boleh lari laju dan dengan selamba menggelecek lima defender lawan lalu menjaringkan gol.. tapi dia kurang buat kaki pusing-pusing macam Ronaldo..


---------------------------------------


tujuan aku buat entry macam ni sebenarnya adalah seperti berikut..





---------------------------------------


Ronaldo lain pulak,


dengan Paris Hilton pun jadi..





dua gambar terakhir tu merupakan kekasih Ronaldo yang terkini, Irina Shayk.. sebelum tu banyak je scandal yang dia ada.. beruntung kan jadi athlete berkualiti ni.. Messi pulak pilih gadis yang ala-ala budak baik gitu.. ok la, janji cute.. :)


---------------------------------------



Irina Shayk

6 comments:

  1. asal jadi seleb..msti ada je skandal hehehehehe

    jom baca nih khas utl guy...

    Bagaimana Jadikan Wanita Gembira dan Rasa Disayanggi

    ReplyDelete
  2. tak minat bolaa.
    *eh macam muka awok je ronaldo tu meuz. HAHA

    ReplyDelete
  3. Ronaldo!! ROnaldo..kite bako kite bako..hehe

    follow-http://akuofficial.blogspot.com

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers