Ads

Jangan Percaya Jackie Chan Mati

ini yang aku bengang giler ni.. ade gak yang bongok percaya mende-mende tahyul ni.. tambah pulak orang kita memang suka buat spekulasi mengarut..


-------------------------------------------------


"Jackie Chan dead?".. kalau ye pun dah lame kuar kat TV3, Buletin UMNO Utama tu.. jangan terlalu cepat buat spekulasi kalau ada gossip ni.. tak best mana pun, makin banyak dosa korang dapat ade la..




-------------------------------------------------


tension la kalo ade orang cakap hero pujaan aku dah mati.. padahal belum mati lagi.. kalau dia betul-betul dah mati ye la aku boleh terima tapi kalo sampaikan berita palsu, memang dah taraf orang-orang bongok.. :)


meh sini makan penumbuk aku

8 comments:

  1. mmg xcaya pn dia dah meninggal...itu khabar angin je...

    ReplyDelete
  2. ade tag untuk awk

    http://officialaenlicious.blogspot.com/2011/04/5-blog-paling-kerap-dillawati-2011.html

    ReplyDelete
  3. Discover great updates recommended and reviewed by the community from tech related to lifestyle and traveling at Kendra Bing.

    Also, grab the opportunity to promote your blog postings at http://kendrabing.com for FREE while being discovered by whole lot of other like-minded people. On top of that, any of your interesting posting will stay longer on the frontpage thus achieving better audience-exposure in the long run.

    Kendra Bing is the perfect portal for the right source and inspiration for your next blog posting with its massive influx of the freshest and juiciest writing materials.

    JOIN today!

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers