Ads

Tak Study Pun Boleh Final Exam

boleh ke macam tu? aku rasa boleh, tapi sendiri tanggung la result yang keluar kalau tak study kan.. aku rasa korang dah dapat agak kenapa aku tulis entry macam ni.. tengok tajuk entry..


yee.. aku akan menghadapi final exam dalam beberapa hari lagi, kurang seminggu.. tapi aku masih lagi boleh update blog.. bagi aku, takde alasan untuk aku tak update blog sedang final exam nak dekat ni.. dan banyak pulak alasan aku untuk start study..


aku rasa takde masalah nak update blog.. final tetap final, dan meng-update blog tak jadi satu gangguan.. sebabnye?


sebab kita update blog berapa lama la sangat, siap taip je terus tekan publish.. paling lama pun hanya meluangkan masa kurang dari setengah jam.. tapi in one condition, korang kene la bersedia.. kalau takde persediaan nak tulis blog, memang amek masa yang lama untuk menulis entry.. betul ke salah?


----------------------------------------------


cara bersedia lebih awal ni aku hanya amalkan masa nak exam dan masa-masa aku tengah busy je.. semasa makan, semasa berak, semasa rehat, semua pada masa tu korang boleh fikirkan entry jenis ape nak update dalam blog nanti..


ok, aku mengaku aku dapat idea nak tulis macam ni masa aku tengah melepaskan hajat dan masa aku tengah berehat sebentar bersama kitkat dari study untuk final exam..


----------------------------------------------


nak exam, otak kene tenang, diri kena rajin.. untuk tenang tengok la gambar-gambar yang tenang.. takpun korang study sorang-sorang di tempat yang tenang.. ada banyak cara nak tenang.. tapi aku tak boleh bagitau semua cara sebab diri aku sendiri tak tenang.. hehehe


ada dua jenis tenang dalam gambar ni :D


untuk semua yang akan menghadapi final exam macam aku ni, study la rajin-rajin.. jangan jadi macam aku, aku terlampau rajin sampaikan blog pun tiap-tiap hari boleh update.. :D

8 comments:

  1. haha. gud luck final exam. study jgn tak study :)

    ReplyDelete
  2. Hakhakhak kat gamb0 tuh ade 2 jenis *tenang* tabulehbelah :P

    ReplyDelete
  3. hamboii..ko tenang jenis lain kan tgk pic ni..hehehe,

    apepun,all the best for finall

    ReplyDelete
  4. nak test kena posa on9... baru nak on lappy ja ternampak muka my mum... sob3~ terus xjadi nak on9....

    ReplyDelete
  5. Samala kita nak final exam.. tp 1 pun blom ready lg..huhuu

    ReplyDelete

Ads

Followers