Ads

Hadiah Header Kepada Pemenang Mini Contest

aku rasa ini last aku nak buat entry pasal mini contest.. nama pun mini contest kan, takleh biarkan berpanjangan.. :)


hadiah untuk mini contest yang aku anjurkan merupakan header yang aku buat sendiri.. aku design sendiri mengikut kehendak si pemenang..






sebenarnya aku dah lama tak buat header blog ni.. dulu aku bukan main semangat nak bukak bisnes buat header blog orang.. tapi disebabkan aku jenis yang susah nak beri komitmen, maka mende tu lambat nak jadi..


aku mungkin akan buat header percuma lagi.. tapi ada la cara nak dapat header free.. cara yang macam mana, akan aku fikirkan kemudian..


korang nak bagi cadangan pun boleh jugak.. kalau best aku akan ikot.. :)

14 comments:

  1. buat follower bertuah..
    pilih secara random...
    sapa bertuah tu dapat header percuma..
    =P

    ReplyDelete
  2. siyesly lawa header blog nurul ni..
    nice job man..

    ReplyDelete
  3. lawa header nurul tu!! good job bro!

    ReplyDelete
  4. cantek~
    jeles~

    ReplyDelete
  5. ak nak jugak... buat senang2 je

    ReplyDelete
  6. tahniah buat nurul dot dot ddoot...

    ReplyDelete
  7. T.T sedihnya. LAWA SESANGAT. tolong buatkan header utk hani sekali la. HAHAHAHA ! XP

    ReplyDelete
  8. heheee TQ abg Meuz..*eh btol tak eja ni? =P*

    ReplyDelete
  9. waaa cntek nye!!!! jelez!! nk jgk!! heheh..

    ReplyDelete
  10. nk buat bisnes, cari rakan kongsi la bro

    ReplyDelete

Ads

Followers