Ads

Untung Wanita Berkening Tebal / Lebat

beruntung la sangat kan.. tapi pendapat aku menyatakan memang beruntung pun kalau korang si wanita-wanita yang ada bulu kening lebat, tebal, dan hitam legam..

aku ni dah hilang pedoman ke nak cakap pompuan berbulu kening tebal tu chantek? haa, meh sini aku tunjuk kat korang satu pendedahan.. ecehh, pendedahan tu..~









semua kat atas ni merupakan antara artis hollywood yang mempunyai kening tebal atau lebat.. lebat dan tebal maksud aku kat sini kemas dan pekat warnanya.. (dengan nada Pak Salam Erwijoko Anwar)


----------------------------------------------


itu kat hollywood, kat Malaysia pulak kita ada sape?




okeh, kat Malaysia pulak kita ada my lalink Elfira Loy.. ehem..! :p
*gambar dicilok dari facebook beliau


----------------------------------------------




eh, ni sape pulak? boleh tersesat pulak kawan satu uniten aku ni kat sini.. hehe [terjah blog dia jap]


----------------------------------------------


sebenarnya aku nak bagitau kat korang yang berkening lebat dan tebal ni lawa.. tak payah nak tarah sangat kening korang (pompuan) tu.. berdosa lagi ade la..

terima la seadanya anugerah yang Allah S.W.T bagi tu.. tengok la kat atas tu, lawa bukannya tak lawa kan.. mungkin menantu mak aku nanti seorang yang berkening sedemikian? :p

26 comments:

  1. Berkening tebal lawa! sebab nampak jelas bahagian mata dia..tak payah letak eyeliner tebal2..tapi saya xde kening tebal pun...huhu...bersyukur dengan anugerah Tuhan kepada kita...:)

    ReplyDelete
  2. terharu jap, kening hani lebat. wakakahkahkahkahak!!

    ReplyDelete
  3. ye.nmpk diorang pny mcm lawa.
    yeah.my kening pown tebal.
    tp thick n short.
    sbijik mcm shin chan.
    tiap kali ckp ngn kwn,,diorang msti gelak.
    =_=
    but im not going to shading2 pe kebendeny..xmnat mekap2 girlish ni.
    thank god i wear tdg.
    so xnmpk pelik=)

    but,,nice post.

    ReplyDelete
  4. memang pompuan kening tebal cun . suka tengok . tapi saya tak tebal pom . still , anugerah ALLAH . terima sahaja :DD

    ReplyDelete
  5. bile aku tgok org kenning tebal ni.aku pon nak kenning tebal. bila tgok yg cantik dicukur kemas jer gatal plak nak yg nipis2..huhuh..anyway..rasenyer original pling best...

    ReplyDelete
  6. semua ciptaan Allah itu cantik..
    tebal tak tebal,,cantik jugak..

    tgk mata org lah..
    ada yg tgk cantik,ada yg sebaliknya..

    samalah jugak macam bibir tebal or nipis..kan??

    ReplyDelete
  7. kening saya lebat jugak... dulu malu rasanya... pas baca entry ni bangga laa plak.. kui3~

    ReplyDelete
  8. waa...agak lawa la...
    saya punya kening cam xde kening je...
    still bersyukur mcm aishah n pycah =)

    ReplyDelete
  9. @Nur Fatin Nabila Zeeyan
    hatiku sudah dia miliki, mesti la kene suka skali.. hahahaha :p

    ReplyDelete
  10. betul tu.. kening lebat mmg seksi.. tak perlu nk nipis2kan..

    ReplyDelete
  11. org kata kening lebat ni cantik or macho

    uh terasa lak ku

    hahaha

    ReplyDelete
  12. ho yeahhh~ me the one too wif kening tebal. kekekek :P
    (banggenyerr ^^)

    ReplyDelete
  13. dulu kening sy cantum kat tengah. sebab rasa tak konfiden cukur kat tengah. hak3. rugi pulak rasa bila baca entry ni. tapi time tu jahil. darjah 6. nasib baik kening ok lagi.

    ReplyDelete
  14. eh2.. camne yuhanis pn tergolong dlm nie..hehe..
    memang kening saya lebat pun, tapi xnak cukur..hehe.. \
    tq..=)

    ReplyDelete
  15. @YUHANIS SHAZLINI MAT ZAIN
    itu dia.. gadis misteri kening lawa dah mai dahh.. hehe

    ur welcome..! ;)

    ReplyDelete
  16. fyna kening tak tebal tak nipis..hehe so xyh nk cukur2..=P

    ReplyDelete
  17. tp dorang pun oter kening jgk. nk bg terletak je kening tu. huhuhu jadi tk berterabur. kening qutiq tk tebal, tp berterabur. smpai kelopak mata. bab tu, tk slah kalau kta cukur. harus di sisi islam

    ReplyDelete
  18. sudah nampak satu budak pompuan nie,bulu kening dia lebat,tebal pastu pakai spek mata bingkai hitam....menarik perhatian sunggguh,lawa betul lah aku katakan

    ReplyDelete
  19. saya ada seorang kawan, perempuan.. kening tebal jugak, taklah tebal sangat tapi tebal jugaklah kalau nak dibandingkan dengan yang lain, hehe.. dia sangat cantik, dan kening dia yang ori tu la yang menambahkan kecantikan dia. ^^

    Whatever it is, syukur la dengan apa yang ada. :)

    ReplyDelete
  20. sebenarnya dorg oter jugak kening dorg sbb tu nampak cantik even tebal..tu yang jadi tajam n tersusun.kalu dorg tak oter..kening tetap jugak x lawa

    ReplyDelete
  21. kening tebal sb x cukur.tapi bukak aurat.same je muez

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers