Ads

Blog Of The Day #7

aku rasa aku nak ingatkan korang buat kali terakhir kat sini.. blog yang terpilih menjadi blog of the day dipilih secara rawak.. bukan oleh aku, tapi aku guna website random.org

bukak je website tu aku terus tekan button generate.. kemudian nombor yang keluar adalah nombor empat puluh satu (41)




ini tuan belog tersebut


aku harap lepas ni jangan la tanya bila blog korang nak jadi blog of the day.. sebab semua berlaku secara rawak.. penat dah aku jawab..

dah don't worry be happy, sebab semua akan merasa jadi blog of the day ni.. cuma taktau bila.. :)

*sape-sape yang belom join bloglist, boleh klik kat sini

4 comments:

  1. ok xpe x kecik ati pun

    kalau tiada

    haha

    ReplyDelete
  2. bilalah SCC nak jadi blog og the day..??

    haha..sila tampo SCC skrg..

    ni yg nak kena ejas sikit random.org biar number SCC yg kena neyh..keh3

    ReplyDelete
  3. uiks.. napa ne abg patin..
    lya ada bt slh ke..

    ReplyDelete
  4. uiks.. blog sy terpilih ka abg patin..
    o sy ada bt yg sOmething wrOng..

    ReplyDelete

Ads

Followers