Ads

Blog Of The Day #6

baru je lepas makan (perlu ke aku bagitau?) dan terus je aku terkam laptop usang aku.. usang-usang pun tak pernah rosak pape lagi tau tak.. korang yang laptop lagi canggih dari aku pun pernah rosak lepas beberapa bulan beli.. betul tak?

ok, kali ni macam biasa, blog of the day yang seterusnya..




ini tuan belog


aku dah singgah blog dia dan aku singgah semua link yang ditinggalkan kat shoutbox tu.. apetah lagi yang join bloglist aku kan..

aku rasa dia ni boleh jadi 'duta blog widget' sebab blog dia sarat dengan widget-widget dan ada lagu yang kita akan hafal secara tak langsung bila kita baca entry-entry dia..

tiap kali bukak older entry, lagu akan dimainkan semula.. dengan itu, lagu tu pun boleh terngiang-ngiang dalam kepala otak kita buat seketika..

entry yang dia buat tak bosan sangat, sume ok je.. tapi paham-paham sendiri la atas sindiran komen aku kat atas tu tadi ye.. :)

*nak kene promote macam dia? meh singgah sini

5 comments:

  1. wah, review la blog saya pula.. hehe

    patin, sy dah letak banner blog nie.. kita tukar2 k?

    http://kisahcintasayang.blogspot.com/p/iklan-komuniti-blog.html

    Cara-Cara Blogwalking yg Betul

    ReplyDelete
  2. @Firdaus Kasim
    nk review? kene la join bloglist dulu..

    lagipun blog of the day dipilih secara random.. aku guna random.org

    ReplyDelete
  3. kui3~ mekaseeeyhhh, blog of the day plak, xsangka2...semangat nak buat assgnment ni .. :) hehe...

    ReplyDelete
  4. okey! kiter faham bahawasanyer encik meuz angelo mmg tak suka those yg letak lagu lam blog..hahhaa faham sgt dah...bnyk kali ckp kot..:p

    ReplyDelete
  5. xpa, tu namanya hak individu :)) hehee

    ReplyDelete

Ads

Followers