Ads

Minta Maaf Kepada Semua

minta maaf? kenapa aku nak minta maaf? ok, aku minta maaf mesti ade sebab kan.. sebabnya, aku dah dua hari tak online (rasanya la).. bile tak online, banyak mende yang tergendala..




pertama, ramai yang ucapkan selamat hari jadi kat aku pada 23 Feb 2011 yang lepas.. tapi aku tak online dan aku tak sempat nak ucapkan terima kasih.. sebab?

sebab pada tarikh yang sama, atuk aku (ayah kepada ayah aku) telah kembali kepadaNya.. tercatat tarikh lahir aku pada sijil kematian atuk aku tu..

memang sedih tapi takde la sampai aku nak berkabung kan.. setahu aku, Islam takde pun suruh berkabung kalau ada kematian.. apa yang perlu, banyakkan sedekah al-Fatihah kepada arwah..

satu lagi sebab aku nak minta maaf.. sepatutnye aku kene buat entry blog of the day pada tiap-tiap hari.. tapi atas apa yang berlaku, aku tak dapat nak berbuat demikian.. kejap lagi aku buat, tunggu je.. :)

*nak jadi blog of the day? join kat sini

9 comments:

  1. al-fatihah..semoga rohnya dicucuri rahmat..Insyaallah...

    ReplyDelete
  2. takziah and hepy belated bufday

    ReplyDelete
  3. happy birthday dan al fatihah :)

    ReplyDelete
  4. Salam Takziah and Happy Belated Birthday yea ecnik meuz..............

    ReplyDelete
  5. ok yg pertame slmt hari lahir ke dunie ini..
    dan yg kedue takziah ke ats pemergiaannye.. al-fatiha..

    ReplyDelete
  6. takpeeeeeee, itsokayyyyyy !
    hehehe.

    btw SALAM TAKZIAH . &
    SELAMAT HARI LAHIR ye :)

    ReplyDelete

Ads

Followers