Ads

Malam Terakhir Aku, Korang, dan Dorang

malam terakhir aku di sini.. ya, aku akan pergi.. tapi aku pergi esok, malam ni masih di sini.. pasal ape malam terakhir?

hari ni dah hari Sabtu, esok pulak hari Ahad.. aku yakin ramai student mengalami nasib sama dengan aku.. memang berat untuk kembali semula ke kolej lebih2 lagi tengah syok lepak dengan member2 kat kampung halaman..

paling tak best bila tiket bas habes.. ya, tiket bas ke Kuala Lumpur untuk esok dah habes, yilekk..!

naseb baik ada bas tambahan.. tapi petang la.. takpe, malam ni aku nak enjoy habis-habisan bersama rakan subahat aku di Temerloh ni..

cara aku enjoy, main futsal..




ok, ini memang bukan gambar aku tengah main futsal, tapi boleh la.. sebab aku pakai macam ni kalau nak main futsal cuma takde la pakai beg kan..

9 comments:

  1. mmg tak syok ... gud luck menghabeskan mase anda :D

    ReplyDelete
  2. huwaaa isnin dah start klas... slmt smbung blaja semula.:D

    ReplyDelete
  3. tak best2..

    btw, bule aja cmne na buad header yang gempak like u always do??..
    (dengan muke yang tak malu)*

    thx..=D

    ReplyDelete
  4. lionteen sepatutnye balik U mlm ni. tapi tukar tiket. balik isnin.hehe

    ReplyDelete
  5. @Izzah | zulkifli
    sume gune photoshop..
    mcm mne nk buat tu bergantung pada kreativiti masing2..
    cara terbaik, gabungkan effect2 photoshop yg kite blaja kat internet tuh..
    kat internet byk tutorial pasal photoshop, antara rajen dgn malas je nk belaja.. :)

    ReplyDelete
  6. @lionteen
    owh.. kalo ikotkan nk balik isnin je, sbb xde kls.. tapi takpe la, dh alang2 kan balik ramai2.. :)

    ReplyDelete
  7. sama la tiket habis jugakk!tp balik seremban.choiii!

    ReplyDelete
  8. grrr..balik KL..balik KL..balik KL..
    abah hantar sebab nak angkut beskal ke UTM haha..mintak2 jalan tak jam

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers