Ads

Perangai Buruk Aku Dan Rakan Subahat

hari ni aku nak cerita pengalaman pahit manis aku bergelar budak nakal selama aku di uniten..

ok, aku masih belajar di uniten dan secara automatik aku bergelar budak nakal..

ini adalah hasil kerja aku bersama rakan subahat aku, Ah Ben [blog beliau]






ini je yang sempat kami ambil.. niat di hati ingin mengambil lebih, akan tetapi banyak ini sahaja yang tinggal semasa kami menjalankan operasi.. hahaha
( ̄▽ ̄)ノ_彡☆ [gelak jahat]


kami akan melipat gandakan usaha kami selepas ini.. doakan kami berjaya.. :)

15 comments:

  1. padanla pegi mcd selalu tak cukup..hahahhaa

    ReplyDelete
  2. @Nur
    laa.. tak cuku ke? meh sini dtg uniten amek sikit kalo nk.. huhu :p

    ReplyDelete
  3. perghhh . hebat hebat , buat stok dekat rumah yer =DD

    ReplyDelete
  4. cara tuk berjimat erk?
    ke jd supplier kat uniten?

    ReplyDelete
  5. aku doakn ko berjaya dunia akhirat. haha

    ReplyDelete
  6. makaih..byknye..
    kalo sy pulak, suke bawak balik botol cilisos..aahaha..

    ReplyDelete
  7. ahaha..nice2.. leh join the club tak?? saya pown suke g McD..amik bende creamer2 nie..bebanyak..huhu

    http://arepizza220.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. @::Budak Degil::
    botol cilisos kat KFC kan? itu mmg dia bg bwk balik, amek je.. huhu

    ReplyDelete
  9. @Sky Before Pinky
    kalo mcm tu jom lumba sape paling byk rembat creamer kat mekdi.. huhu

    ReplyDelete
  10. Sikitnya awak ambek?? Tak boleh challenge saya lagi lar. =P

    ReplyDelete
  11. jangan la kantoikan aku skali
    aku tak buat kot
    heeee~

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers