Ads

Maksud Sebenar Angka 400

lepas mandi tadi aku lepak main game jap.. game ape? game Guitar Hero kat PC kepunyaan kawan aku.. best gak la..

bukan pasal Guitar Hero aku nak cerita.. tapi pasal empat ratus (400).. RM400 ke? bukan la..




saje je nak kecoh2 pasal follower aku dah mencecah angka 400.. aku bukan la suka kecoh2 pasal mende remeh macam ni, tapi lebih baik dari tak update kan?

insan yang bertuah tu kalau aku mouseover kat thumbnail dia, keluar la nama RozSyah.. taktau la tu nama betul dia ke tak..


follower ke 400 aku

ini aku copy dari blog beliau:
Happy Go Lucky kot...Tidak mudah putus asa..rajin bekerja..suka memasak..seorg pendengar yg baik..apa lagi ek?aku sendiri pun tak tau..hanya org lain dapat menilai aku ni camner...korang nilai ler sendiri yer...!!


aku takkan bagi apa2 untuk follower ke 400 ni sebab aku rasa tak adil bagi follower yang sebelum dan selepas dia..

cuma nak ucapkan terima kasih kat tuan punye blog "~ Memori Hidupku ~" sebab sudi memollow blog ni.. [link blog dia]

No comments:

Post a Comment

Ads

Followers