Ads

Lecturer Hot Atau Lecturer Sporting?

pernah tak berhadapan dengan lecturer yang sangat sangat strict..? mesti pernah punye la, jangan nak tipu aku yang korang tak tak pernah jumpa..

mulai saat ini, aku kene bersiap sedia menghadapi hari Selasa.. QUIZ, walaupun hanya quiz yang korang cakap chance untuk menoyol sangat tinggi, quiz kali ni lain dari yang lain..


kalau lecturer aku macam ni, suruh ketuk ketampi pun kau sanggup


sedangkan pada minggu pertama aku dah dapat surat amaran sebab tak datang ke kelas selama 3 hari.. bagi aku tu peristiwa dasyat..

minggu pertama kot, dan kamon la.. 3 hari je kot, langsung takleh nak nego.. sedangkan nak photocopy buku teks pun lecturer aku tak galakkan..

katanya, "it is still sinful right?"


tapi awek ni cuma mangajar di sekolah rendah


tapi apa yang dia cakap tu 100% benar.. panjang2 aku tulis tu, sebenarnya itu bukak isi penting dalam entry aku kali ni tapi lebih kepada muqadimah..

apa yang cuba aku nak bagitau, aku sekarang kemungkinan besar akan mengurangkan mengepos entry dalam masa terdekat ni..

sampai la hari Selasa tu habes.. tapi ini hanya ramalan aku.. ye la, mana la tau kot2 tangan aku ni terlebih gatal nak terbitkan 5 entry dalam satu hari..




malam ni Anugerah Juara Lagu ke 25 (AJL) akan berlangsung.. ok, aku nak tengok rancangan tu dulu sebelum aku mula study..

nak jadi ahli nujum? haa, sila catatkan ramalan korang di ruangan comment untuk malam ni XD



4 comments:

  1. Haha..klu lect cmtu..perghh..confirm rajin aku masuk kelas dia..xnak ponteng wlu seminit pun..hoho

    ermm..Black, SJ!

    ReplyDelete
  2. lecturer hot mcm tu,xamik subjek tu pn mengaku amik wei HAHA

    ReplyDelete
  3. haha..kalo dpt lect cnggitu sumpah student x tido sepanjang class..haha

    ReplyDelete
  4. dapat lecturer mana tu memang markah subjek dia aku score, sekali hati dia nak score.
    haha!

    ReplyDelete

Ads

Followers