Ads

Aku Bergelar Ahli Nujum Sebab Ana Raffali Menang

betul ke aku yang ramal Ana Raffali menang Anugerah Juara Lagu 25? cuba korang baca entry aku yang sebelum ni.. [previous entry]

memang aku takde nyatakan yang lagu Tolong Ingatkan Aku menang, tapi tindakan aku meletakkan gambar my lalink Ana sememangnya sebagai ramalan aku untuk AJL25.. hehe

my lalink Ana bersama cik Yuna

tahniah kepada lagu Tolong Ingatkan Aku sebab menang sebagai juara dan berjaya menapau lagu2 lain yang kebanyakannya makcik2 fikir lagu lain lagi best..

biar je la lagu apa pun yang menang, sebab tu keputusan juri.. yang juri2 pulak, dorang dalam industri muzik ni dah lama, so dorang lebih arif..


bagi sape2 yang tak suka dia menang, duduk diam2 sudah.. ape faedah yang korang dapat? my lalink Ana dah menang pun, tu keputusan muktamad juri..

haa, ape korang nak komen pulak kali ni?

6 comments:

  1. haha! my lalink yea?? hehe~ biasalah, dalam dunia hiburan niada pasang surutnya! sapa yang tak suka tu duduk diam2 sajep! jangan banyak songeh sebab aku suka walaupun tak layan AJL tu td~! cewah~

    ReplyDelete
  2. waahh..pas ni bole la masin kan ckp kat patik yee....hehehe...

    TOLONG INGATKAN AKU yee~~

    ReplyDelete
  3. Ooo... Awak ni kiranya spesis sotong kurita yang pandai membuat ramalan tu la ye.. :P

    ReplyDelete
  4. @Fairus Bin Mamat
    aku bukan buat ramalan, cuma kebetulan je..
    org ckp, lucky.. hehe :p

    ReplyDelete

Ads

Followers

Google+ Followers