Ads

Header Baru Untuk Blog Adek Aku

dari semalam aku tak tido.. bukan sebab aku study atau buat asignment, tapi memang aku tak dapat nak lelapkan mata..

sebelum subuh, aku dan rakan subahat satu uniten pergi melepak di mekdi bandar baru bangi..


gambar bukti


sebenarnya aku nak bagitau yang aku sudah menyiapkan header milik adek aku, Nisa [nisamenaip].. aku siapkan lepas balik dari merembat creamer dari mekdi..

hasilnya,




niat aku, nak buat entry pasal header Nisa ni selepas dia meng-upload header ni di blog dia.. tapi sekarang dah tengah hari, facebook dia pun tak online lagi.. bangun lambat la tu..

takpe, korang tunggu je la si Nisa Aminullah ni meng-upload header yang aku buat ni.. dia mintak header ni dah lama, tapi sebab malas aku siapkannya lambat.. :)

19 comments:

  1. wahh. best nisa dpt abg kretif cam kamu.

    tgh cari org nk tlg wat banner ni. haha

    ReplyDelete
  2. buatkan untuk akak satu bleh...

    ReplyDelete
  3. na jugak ! ta kan kakde jew yg dpt .. HAHA ! XD

    ReplyDelete
  4. hehehe ye lahhh aku dah online ni haaa~

    ReplyDelete
  5. dah tengok tadi. cantik je! wah nak jugak la abang yang boleh tolong buatkan header untuk adik dye. tapi sayangnya, takde abang., haha

    ReplyDelete
  6. Apa kata buat untuk blog masterfaiz.com plak? Mana tau ada rezki dapat adiah..hehe
    Contest Professional Header untuk masterfaiz.com

    ReplyDelete
  7. hehe nisa recommend blog ni kt sye,
    nk header jugakk bole? kne buat ape2 ke?
    sbnrnye nk tau cne nisa wat shoutbox die, die ckp abg die buat kan, tlg sye jugak bole?

    ReplyDelete
  8. nak satu boleh tak, uoah topup.hehe!
    my header memang huduh la..

    hah! thanks! memang nak masuk la!
    sebelum ni mengidan amazing race.haha!

    im already followed your blog!
    and if u think my blog interesting, u can do the same thing!
    And don't forget to leave comment about my post.

    Oh Speed Trap!

    ReplyDelete
  9. pheww ~ cantik gilaa kot header utk kak nisa tuhh :) nak jugakkk ! :P

    ReplyDelete
  10. lawanya...
    buatkan utk saya jgk bleh??
    hehehehe..

    ReplyDelete

Ads

Followers