Ads

Apa Yang Best Tentang Twitter Ni?

twitter, mende ni dah lama ada cuma kebelangan ni ber-twitter dah menjadi satu trend.. sebab? mungkin sebab ramai artis menggunakan twitter berbanding facebook..

dah bertahun aku ada account twitter ni, tak ingat bile.. tapi disebabkan sekarang twitter dah feymes, aku pun bukak balik account twitter aku..




aku cuba untuk aktif ber-twitter, hasilnya aku sekarang sanggup melanggan 'twitter via sms' dari celcom..

lagipun murah, seminggu korang hanya perlu membayar singgit (RM1)..

bagi yang kurang tau pasal twitter sahaja:
  • fungsi, update status sama macam facebook
  • boleh jadikan diari harian korang atau buku log harian korang
  • boleh borak2 dengan artis (itu kalau dia nak layan la)
  • simple & senang nak guna
  • boleh ber-twitter guna henset, murah giler..!
  •  betul ke apa aku tulis ni?

sebenarnya banyak kelebihan twitter ni, dan tiap2 orang pasti ada sebab tersendiri untuk mengatakan twitter ni best..




aku? aku tak kata best, cuma ber-twitter lebih mudah dari aku ber-facebook..

twitter aku boleh guna henset, singgit je untuk seminggu.. tapi untuk pengguna xpax la..
[CELCOM]

untuk maxis aku tak sure la pulak macam mana.. korang tau?

5 comments:

  1. fb pon bole gune handset kan??
    rm1 seminggu..LOL

    ReplyDelete
  2. suke main twitter pasal nak mengelak dari member² kat facebook..
    hahahahaha... :))

    ENTRI TERKINI:
    KERETA PALING MAHAL DI DUNIA!
    SINGLE SEATER DAN AKTIVITI MAKSIAT

    ReplyDelete
  3. @Botak
    betul gak tuh..
    aku pun pada asalnye nk mengelak dari mmber2 main twitter ni..
    tapi tah mcm mne dorang jumpe..
    nk block takot ade yg tacing.. huhu

    ReplyDelete
  4. wow..jom2. follow twitter sab. :P

    ReplyDelete

Ads

Followers