Ads

Perihal Awek Cun Di Dalam Kelas


kali ni aku nak tulis pasal awek cun dalam kelas pulak.. ramai ke awek cun dalam kelas aku? aku rasa tak la ramai sangat.. tapi ade la sorang dua.. tapi masing2 punya citarasa lain2 dan definisi cun tu lain2 bagi lain2 orang..

kalau sape2 yang memang kaki mangadap komputer atau laptop, mesti dah kenal dengan awek kat atas ni.. aku malas nak bagitau, nanti ranking Hanis Zalikha menurun pulak dalam search engine Google..

sebenarnya awek cun ni berkaitan entry aku yang lepas2.. bila aku buka profile aku sendiri di laman gengblogger.com, aku ternampak sesuatu..




korang nampak tak apa yang aku cuba beritahu? entry aku bertajuk "Awek Cun Dalam Kelas" dapat ranking nombor 3 dalam penulisan popular aku.. abaikan angka yang sedikit tu, sebab aku tak feymes macam korang..

kenapa entry sebegitu mendapat angka sebanyak tu? tak hairan la blogger2 wanita yang mempunyai paras rupa mendapat followers yang ramai.. kan dah kantoi kat situ, follow bukan sebab minah tu tulis best.. haha

takpe la.. aku hanya ingin memenuhi ruang masa yang lapang ni dengan menulis entry yang mengarut macam ni.. minta maaf kepada sape2 yang rasa tertipu.. kehkeh

11 comments:

Ads

Followers